Бренд-аудит:  Світовий тренд в Україні

Бренд-аудит — це коли активісти збирають на заздалегідь визначених територіях кинуте повз урну пакування від різноманітних продуктів, визначають фірмову приналежність, і оприлюднюють підсумки з метою пробудити свідомість виробників і залучити їх ресурси до проблеми засмічення.

У світі вже є приклади успішних відповідальних виробників, які дотримуються принципів 5R (Refuse, Reduce, Reuse, Recycle, Rot).
Вони відмовляються від зайвого, зменшують використання ресурсів і повторно використовують пакування — стверджують екоактивісти.

Перший Український бренд-аудит пройшов у Києві. Сміття збирали на Дніпровській набережній, у парку Партизанської слави, в районі села Троєщина і річки Либідь. Окрім столиці, бренд-аудити провели у Львові та Харкові.

Топ-10 брендів, упаковки яких знайшли під час сміттєвого аудиту:

188 упаковок — IDS Group («Моршинська», «Миргородська», «Трускавецька»)

174 упаковки — AB InBev Efes («Чернігівське», «Рогань», «Жигулівське Оригінальне»)

150 упаковок — PepsiCo (Pepsi, Lipton, Sandora, Lays)

143 упаковки — Phillip Morris (Parliament, Marlboro, L&M)

130 упаковок — Coca-Cola (Coca-Cola, Fanta, Sprite)

111 упаковок — British American Tobacco (Kent, Vogue, Lucky Strike)

110 упаковок — Carlsberg Ukraine («Балтика», Carlsberg, Grimbergen)

93 упаковки — «АТБ-маркет» («Своя лінія», пакети «АТБ»)

93 упаковки — JTI (Camel, Winston) –

84 упаковки — Global Spirits («Хортиця», «Мороша», «Первак»)

За минулий рік активісти провели 239 бренд-аудитів у 42 країнах.
Стабільно в сміттємову переліку — корпорації Coca-cola, PepsiCo, Nestle, Danone, Mondelez International, Procter & Gamble, Unilever, Perfetti van Melle, Mars Incorporated.

Бренд-аудит:  Світовий тренд в Україні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *